3/30/10

LAWATAN PEGAWAI-PEGAWAI PPK KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA





Pada 30 Mac 2010 telah berlangsungnya satu lawatan oleh pegawai-pegawai dari Perkembangan Kurikulum Malaysia ke SK Bukit Bangkong. Lawatan ini diketuai oleh Dr Ng Soon Boon dengan ahli rombongan seramai 50 orang pegawai telah melawat ke Prasekolah An-Nur dan Prasekolah Az-Zahrah.

Dr Ng Soon Boon dan ahli rombongan sampai di Sekolah Kebangsaan Bukit Bangkong pada pukul 9.00 pagi disambut oleh Puan Miskina binti Musri (Guru Besar) dan Encik Mohd Noh b Ismail (GPK1) serta pengawas sekolah dan pengawas pusat sumber.

Seterusnya rombongan dibawa ke makmal sains untuk diberi taklimat serba sedikit tentang sekolah dan prasekolah yang ada di SK Bukit Bangkong oleh Puan Guru Besar. Selepas taklimat, ahli rombongan dibawa melawat prasekolah An-Nur dan prasekolah Az-Zahrah. Setelah menikmati jamuan yang disediakan oleh pihak sekolah, akhirnya pada pukul 12.00 tengah hari ahli rombongan bertolak pulang meninggalkan SK Bukit Bangkong ke Hotel EMpress tempat mereka berkursus.

No comments:

Post a Comment

PROGRAM DIDIK HIBUR SEJARAH

Tarikh : 10 April 2019 Anjuran : Guru Pelatih IGP Teknik & Pensyarah Sasaran : Murid Tahap 2 Tempat : SK Bukit Bangkong(A)