7/2/11

Hari Bertemu Pelanggan 2011




Tarikh : 24.6.2011
Hari : Jumaat
Masa : 9.00 pagi
Tempat : Bilik darjah

Pihak sekolah telah mengadakan program Hari Bertemu Pelanggan dimana para ibubapa hadir ke sekolah untuk berjumpa guru kelas anak masing-masing. Program ini mendapat sambutan yang baik dari ibubapa.

Hari Bertemu Pelanggan adalah hari yang membolehkan para ibu bapa atau penjaga berinteraksi secara langsung dengan guru-guru kepada anak-anak di bawah jagaan mereka terutamanya guru kelas tentang semua perkara yang berkaitan dengan perkembangan dan kemajuan pembelajaran anak masing-masing di samping kedua-dua belah pihak dapat bertukar-tukar pendapat dan buah fikiran mengenai isu-isu yang berbangkit.

Ibu bapa atau penjaga pelajar sebagai pelanggan dan guru sebagai penyedia perkhidmatan harus menjalinkan kerjasama yang erat demi memajukan potensi diri pelajar agar dapat melahirkan insan yang seimbang dari segi JERI berpandukan Falsafah Pendidikan Kebangsaan. Ini bagi menyediakan generasi pelapis ini kepada persekitaran yang semakin mencabar pada masa hadapan…




No comments:

Post a Comment

PROGRAM DIDIK HIBUR SEJARAH

Tarikh : 10 April 2019 Anjuran : Guru Pelatih IGP Teknik & Pensyarah Sasaran : Murid Tahap 2 Tempat : SK Bukit Bangkong(A)